Publicat per Enric Gumbau el 5 octubre, 2014
A mesura que avanci la setmana sembla que el temps anirà millorant clarament, el sol a partir del Dimarts será ja el jefe i les temperatures aniràn pujant, demà Dilluns encara tindrem intervals de núvols tot el dia tot i que el sol apareixerà durant bona part de la jornada a estones enterinyat.
Els models ens indiquen que cap el Dijous-Divendres podem tornar a passar dels 25º-26º a la nostra Ciutat, tot i així a partir del dia del Pilar ens pot arribar un nou canvi de temps amb una baixada de temperatures més evident i lògic per les dades en que estarem, no és massa normal aquestes temperatures de més de 25º que tindrem a mitjans de setmana.
El tema bolets encara és incipient en les nostres contrades però de seguir el temps així pot ser un bon any a les zones Litorals.
Publicat per Enric Gumbau el 24 desembre, 2020
Publicat per Enric Gumbau el 27 agost, 2020
Publicat per Enric Gumbau el 5 juliol, 2020
Publicat per Enric Gumbau el 22 abril, 2020
Publicat per Enric Gumbau el 15 març, 2020
Publicat per Enric Gumbau el 16 febrer, 2020
Publicat per Enric Gumbau el 19 gener, 2020
Publicat per Enric Gumbau el 26 desembre, 2019
Per a qualsevol permís més enllà d'aquesta llicència, pots contactar amb mi enric@eltempsapremia.cat
I am ready to help you, set questions. Together we can find the decision.
Happy New Year!!!